30/11/2010 - 11:51h - laMalla.cat

Les portades del 5-0 al Camp Nou

El que vam viure ahir és difícil de païr, històric, no crec que ningú s'atrevisca a posar-ho en dubte, després de sentir la roda de premsa de Guardiola (dues vegades), veure la repeptició dels gols (unes quantes més) i buscar les portades dels diaris d'arreu del món, encara no sóc conscient del que va passar ahir:


T'agrada? comparteix!
 

Comentaris
  1. Avatar
    Florentino diu:

    Si sólo son tres puntos... Además continuamos dependiendo de nosotros mismos para ganar la liga. En el Bernabéu nos vemos. por cierto, me puedes poner el vídeo del viaje que le pega Cristiano a Guardiola por no soltar la pelota? es que me pone.

    30/11/2010 - 13:02h
  2. Avatar
    Miquel diu:

    Bona feina. S'agraeix!

    30/11/2010 - 13:05h
  3. Avatar
    Jose diu:

    Para mí, como amante al fútbol, lo de menos son los 3 puntos, lo de ayer fue una muestra de FUTBOL!! la victoria de un estilo y de una fidelidad a unos principios que nacen desde los mas pequeños, enhorabuena a todos los que hacen que chavales como MESI, INIESTA, XAVI, PIQUE, PUYOL, PEDRO, JEFFREN, THIAGO, BOJAN, FONTAS y un largo ETC lleguen y hagan lo que hicieron ayer, gracias por hacer valer por encima de todo, el FUTBOL porque de eso hay que hablar no de humo. De ayer podríamos sacar dos conclusiones interesantes para los más pequeños que empiezan en el deporte. Video de como hay que ganar Video de como NO hay que perder. P.D cada uno que se consuele con lo que quiera. (querer es poder) Un saludo.

    30/11/2010 - 13:13h
  4. Avatar

    Aquesta presentació s'haurà de guardar perque serà històrica.

    30/11/2010 - 13:31h
  5. Avatar
    Júlia diu:

    good job Laia! com sempre...a Mèxic també es fixen en les portades internacionals... http://fotos.eluniversal.com.mx/coleccion/muestra_fotogaleria.html?idgal=9358 Avui em toca buscar al meu director merengue, a veure si em felicita o que... jejeje! Gràcies per la foto que em vas enviar, m'alegro que puguéssiu viure i gaudir d'aquest dia històric tots junts al Camp 9! Dsd l'altra banda del charkito, petons culés!

    30/11/2010 - 17:25h